4H – Helppi

Kaipaatko apua pihanhoitoon? Tilaa nuori kätevästi töihin Helppi-palvelun kautta!

Tampereen 4H-yhdistys on käynnistänyt työpalvelutoimintaa, joka tarjoaa apua kodin askareisiin ja työllistää samalla lähialueen nuoria. Palvelu toimii sovelluskaupoista ladattavan Helppi-sovelluksen avulla. Tarvittaessa voit tehdä työtilauksen myös puhelimitse tai sähköpostilla (yhteystiedot alla). Työn hinta on 25e/h, sis.alv. Hyödynnä myös kotitalousvähennys.

Tarjoamamme pihatyöpalvelut syksyllä 2021:

– haravointi
– sipulikukkien istutus
– kukkapenkin siistiminen ja rikkaruohojen kitkentä
– kanttaus
– katteiden lisääminen Työ tehdään asiakkaan välineillä ja tarvikkeilla.

Työn hinta sisältää:  – arvonlisäveron – nuoren työehtosopimuksen mukaisen palkan lomakorvauksineen
– 4H-yhdistyksen järjestämän perehdytyksen työelämätaitoihin ja työtehtävään
– palkan sivukulut (vakuutukset ym.)
– kirjanpidon ja palkanlaskennan

4H on nuorille vastuullinen työnantaja. Palkkaus on työehtosopimuksen mukaista, ja jokainen nuori perehdytetään tehtävään. Helpin avulla yhdistämme palveluiden tarvitsijat sekä innokkaat, tehtäviinsä perehdytetyt 4H-nuoret. Palveluita voivat tilata niin yksityishenkilöt kuin yritykset ja yhteisötkin.

Ole yhteydessä!

Yhteystiedot:

hanketyöntekijä Kaisa Eräpuro (tavoitettavissa vuoden 2021 loppuun)

kaisa -dot- erapuro -at- 4h -dot- fi

toiminnanjohtaja Hanna Tukiainen